Monday, March 16, 2009

Best nya hari tu...

Best nya hari tu,
entah kenapa aku gembira sangat hari itu senyuman aku sampai ke telinga, gelak tawa aku kuat bagai nak iya..lain seperti selalu..Seperti org gila pun ada:)Entah lah sukar utk aku gmbr kan perasaan aku,mungkin aku berjumpa dengan satu titik permulaan kepada kebahagian aku dulu dan mungkin aku berjaya meluputkan seketika masalah2 yang ada,yang tersimpan di benak pemikiran dn hati aku ini.hahahaha,pada kawan yg selalu menjeguk ke blog aku ni,mesti terkezzzut kan format blog aku tiba2 berubah dr sajak menyajak ni pade yg lebih santai,jgn terkezut format dlu akn dikekalkan tp lebih pada santai,tgk mood aku jgk...agak2 nk gila2 pe salahnye kan.Yelah,nama pun blog aku,suka ati aku lah nk format macm mana pun..hehehehehe jgn mare ek:)

Oh berbalik pada cite"Bestnya hari itu"..apa korg rase kalau hari tu paling bermakna?hmm ssh nk discribe keadaan tu macm mana kan?macm tu jgk la aku.Apepn hari semalam adalh hari yg tkkn dpt aku lupakan.Dalam rase gembira tu,ada jugak rasa was2 dlm hati,ye lah setiap kegembiraan tu ada juga selit rasa bersalah,atau kecewa..btul tk?mana ade idup yang sempurna ,bila mahu hidup lebih sempurna arus berfikir dan mancari jawapannya..

No comments:

Post a Comment